Naša ponuka
 
 
 
 
 

Príbeh za tvorbou vizuálnej identity

Pri tvorbe vizuálnej identity sa vždy snažím značku citlivo navnímať a pozerám na na ňu ako celok. Na základe Biznis marketingovej stratégie som si už v úvode, pri zadaní, predstavovala, ako by mohla značka vyjadriť svoj odkaz.

Mala som pred očami hrdého nositeľa personalizovaného šperku. Videla som majiteľku a jej víziu o svete plnom symbolov. Túto myšlienku som chcela pretaviť do vyjadrenia cez obraz. Idea tak dostala pracovný názov „Nerušte moje kruhy“.

Sociálna bublina

Idea "Nerušte moje kruhy" vychádza z poznatku, že každý človek má okolo seba rôzne okruhy ľudí. Niektorí sú nám vzdialenejší, iní sú nám bližšie. Tí najbližší sú súčasťou našeho osobného kruhu. Je to náš osobný priestor, takzvaná bublina. Každý z nás sa rozhoduje, koho do tohto najbližšieho okruhu vpustí. Otvárame tak dvere do našej intimity - do našej intímnej bubliny.

 

Táto bublina je miestom vzácneho spojenia, ktoré je zároveň také obyčajné. Navonok nie je ničím výnimočné, no vnútri sú to pocity a emócie medzi nebom a zemou.

Túto myšlienku sme zhmotnili do centrálneho prvku loga - písmena "O" štylizovaného do elipsovitej kružnice, ktorá predstavuje moju bublinu, môj osobný intímny priestor, do ktorého sa symbolicky dostávame cez šperk.

Pohľad cez kľúčovú dierku

Ďalšou paralelou myšlienky tvorby vizuálnej identity pre Miole bola predstava ako do intímnej bubliny nazeráme cez kľúčovú dierku.

Elipsa je teda metaforou aj pre kľúčovú dierku, cez ktorú sa pozeráme, a ktorá nás pomyselne vpúšťa nahliadnuť na dôverné spojenia s milovanou osobou. Skrze ňu tak nazeráme do nášho partnerstva či priateľstva.

     

Šperky sú teda symbolom nášho spojenia, vyjadrujú a reprezentujú náš vzťah a jeho intímnu podstatu.

Vizuálna identita

Elipsu sme využili aj ako brand kód značky, ktorý sa dá použiť vo vizuáloch. Elipsu vrstvíme, prelíname cez seba, alebo používane viaceré výrezy z elipsy, aby vyjadrovali väzbu.

Pri farebnosti sme vychádzali z analýzy trhu a definovania smerovania zo stratégie. Zároveň šperk, ako symbol spojenia, ako jemný prvok, ktorý nosíme na pokožke, bol odrazovým mostíkom k farebnosti. Najlepším vyjadrením tohto prepojenia je nude farba a jej odtiene. Zhmotnené to bolo aj vo fotkách s detailom na pokožku a použitím materiálov pripomínajúcich pokožku, jemnosť a nežnosť. Prípadne tonalita fotky vyjadrujúca intimitu, kedy nazeráme do životov ľudí, nositeľov našich šperkov.

Miole je ateliér symbolov spojenia a v duchu tejto myšlienky vznikla aj vizuálna identita.

Sandra, dizajnérka

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia